Och jag bara tar emot

Jobb ikväll - trevligt, roligt, givande och spännande. Den snygga men korta bartendern flirtade för fullt, en spelare flirtade ännu mer. Vi pratade jättemycket om allt mellan himmel och jord, och i slutet på kvällen ville han ge mig sitt nummer. Jag sa att han skulle få mitt istället och om han kommer ihåg mig imorgon så får han smsa. Han sa att "oavsett hur full han var skulle han komma ihåg mig, för jag är en sådan som sätter spår". Jag höll på att dö av skratt över blackjackbordet!
Han är lång - över två meter - och snygg och vältränad. Bästa delen? Han är svensk medborgare! Heljättesupersvensk. Jag hoppas att han smsar. Det känns bra att veta att Y inte är mitt enda alternativ.
Y kommer för övrigt hem om fyra timmar. Jag är nyfiken på utvecklingen där också. Han vill inte lova, men han har lovat. Kan han inte leva upp till det så har jag andra möjligheter, kanske bättre. J, den svenska killen, verkar inte vara playertypen. Är han med en tjej så vet hon att hon är den enda intressanta, tror jag.
Jag väntar spänt på morgondagen. Men först mat och sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0